|
|
ReklamaPartneři ve městěNavigacePřihlášení |
Týden s ohněm
Vložil Zuza.Ritt, 19. Říjen 2009 - 11:34
Na oficiálních stránkách Burning Life najdete všechny důležité odkazy. Je zde přehled všech událostí, který sem zadávají sami uživatelé a pořadatelé.
Co byste tedy neměli vynechat?Nejlépe nic;) Ale pokusím se vybrat a stručně popsat to, co byste opravdu neměli minout.Na letošním Burning Life najdete mnoho míst, která jsou vytvořena podle campů či arts z reálného Burning Man.
Deep Hole - počáteční místo zvláště pro ty, kteří neví nic o Burning Life ani Burning Man. Projděte dírou a přejděte na druhou stranu:) Zelený stan - je plný věcí zdarma. BL je především o dávání, vezměte si dárky. Nejsou to jediné dárky na BL, mnoho dalšího najdete i na jednotlivých parcelách. The Man - ten, který nakonec shoří. Byla jsem u zkoušky finálního shoření Muže, a je na co se těšit. Není to jen prosté vzplanutí celé konstrukce, je to velká ohnivá a světelná show, do které jsou diváci vtaženi od prvního plamínku a prvního okamžiku. Muž bude hořet nejméně dvakrát, opakování celé události se děje tak, aby bylo ve vhodný čas pro všechna časová pásma. Nenechte si ho ujít. Temple - perla Burning Life. Nechte tu svůj vzkaz;) Ale i perla nakonec shoří;) Doufejme že taky vícekrát. Burn Stage a Garden - Na Burn Stage se konají různá vystoupení, okolní "zahradu" tvoří květinové podstavce doplněné o výtvory těch, kteří měli zájem sem svoji sochu umístit, opět se tedy jedná o místo, které si vytvořili uživatelé z velké části sami Center Camp - jedno z nonstop podií. Najdete zde především různá vystoupení, ať už taneční, či ohňová. Stejně jako ostatní eventy je program v přehledů eventů Tokyo Stage - Open mic stage. Ještě nyní se můžete přihlásit na volné termíny jak na Tokyo Stage, tak do Center Campu, ale volné dvouhodinovky rychle ubývají. Můžete tu uspořádat rockovou párty, zazpívat a zahrát na RL klavír či kytaru, pouštět svoji oblíbenou hudbu, vykládat vtipy. Program je takový, jací jsou uživatelé, uslyšíte zde rock, pop, country, jazz,...
Berlin Stage - letos v podobě hnízda štíra. I tady se vyplatí věnovat čas a počkat na plné reznutí celé stavby. Budete příjemně překvapeni. Objevte místa, kde všude lze tančit;) Tato "oficiální" místa pro show a párty jsou vždy umístěna tak, aby byla přístupná ze čtyř regionů zároveň, pokud je zde uváděný region plný, otevřete si mapu a zkuste některý okolní, v blízkosti stage hraje ten správný stream a dostanete se do centra dění ze všech stran. DMV - Department of Mutant Vehicles. Kdekoli cestou narazíte na tři červená písmena DMV, můžete si půjčit vozítko, které pro vás vytvořil tým skriptérů a stavitelů BL. Letos obohaceno o obzvláště úsměvné rezery těchto vozítek, které zaslouží vaši pozornost. Lamplighter Village - "domov" lamplighterů, těch, kteří již tradičně při každém SL stmívání chodí a roznášejí světlo. Rituál, který je oslavou ohně, světla a tance. AM Radio - Among Other Things. AM jako vždy nezklamal. Bude vás trochu nutit si hrát:) Nechybí ani poletující deštník. Cabaret of Flames od Poid Mahovlich. Podívejte se na krátké video, nebo si přečtěte na blogu, čím je tohle dílo inspirováno. Vezměte několik kamarádů a běžte vzdát hold ohni za hypnotizujících zvuků bubnů:)
... Out of the Box Not Allowed? od Cienegy Soon - Letošním tématem Burning Life je Evoluce. Tady najdete i revoluci.
Sekhmet's Serpentunes, autor Madcow Cosmos - taková normální egyptská pyramida s hadí kapelou uprostřed nevadské pouště. Gulliver od Ub Yifu. Pořádný kus chlapa. Pozor, ať ho nezašlápnete. Půjdete-li prozkoumat Temple, stavte se na mé parcele nazvané BLeeding Windows. Instalace probíhá bez jediného restartu;) Možná se najdete na některé z fotografií, zdejší evoluce je tvořena výhradně obrázky Čechů a Slováků, nebo míst, na kterých se pohybujete právě vy. Jedna kopie Windows zdarma pro každého, v ceně je také barevné svítící kolo, vhodné do pouštního prachu.
Na letošním Burning Life najdete stovky dalších zajímavých výtvorů, stagí uživatelů, na kterých pořádají párty pro všechny nebo zajímavé besedy. Kalendář už je nyní zaplněn velkým množstvím různorodých akcí. Připravte se na větší lag než obvykle, pomozte si sami odstrojením zbytečných primů a skriptovaných udělátek. Na každé parcele najdete terminál, který vám vydá freebie, obsahující i systémové - bezprimové BL oblečení. Zkuste si najít čas a přijít na pálení Muže nebo Chrámu, podívejte se na oficiální stage a najděte si svoji oblíbenou hudbu. V kteroukoli denní či noční dobu zde najdete přátelské lidi ze všech koutů světa.
|
Staňte se naším fanouškem ! Vaše komentáře21.05.2012 - 15:09 - fanda ryba Pondělky se skripty a s Danou pokračují... 19.05.2012 - 19:36 - fanda ryba Živý přenos se ruší...škoda 18.05.2012 - 11:54 - fanda ryba Opakování je matka moudrosti 17.05.2012 - 15:23 - Scalex Vyšetřování ztráty třídní knihy 14.05.2012 - 12:42 - fanda ryba Začátky na pokračování... 11.05.2012 - 08:45 - Darina Breuer Phoenix viewer zobrazuje 10.05.2012 - 21:40 - fanda ryba Pozdě jsem přišel... 10.05.2012 - 18:46 - Scalex Zkus Firestorm 10.05.2012 - 14:28 - fanda ryba Zkus napsat ještě něco víc 10.05.2012 - 09:13 - lukan300 Mám nejnovější verzi Blogy aktuálněAnketa |
|
|

Pomyslné brány festivalu 

Kdy bude hořet?
Ze soboty na neděli se u nás posunuje čas z letního na zimní, takže se orientujte spíše podle SLT, který se o víkendu neposunuje;)
Burn Times, Burning Life 2009
DAYS:
Sat, Oct 24,
Sun, Oct 25,
Mon, Oct 26,
Man Burn 1: Europe Burn
Gather: SLT, Sat, Oct 24, 11:30am / Paris, Sat, Oct 24, 8:30pm / Sydney, Sun, Oct 25, 4:30am
Burn: SLT, Sat, Oct 24, 11:45am / Paris, Sat, Oct 24, 8:45pm / Sydney, Sun, Oct 25, 4:45am
Sunrise SLT, Sat, Oct 24, 12:30pm / Paris, Sat, Oct 24, 9:30pm / Sydney, Sun, Oct 25, 5:30am
Man Burn 2: USA Burn
Gather: SLT, Sat, Oct 24, 7:30pm / Paris, Sun, Oct 25, 4:30am / Sydney, Sun, Oct 25, 12:30pm
Burn: SLT, Sat, Oct 24, 7:45pm / Paris, Sun, Oct 25, 4:45am / Sydney, Sun, Oct 25, 12:45pm
Sunrise SLT, Sat, Oct 24, 8:30pm / Paris, Sun, Oct 25, 5:30am / Sydney, Sun, Oct 25, 1:30pm
Man Burn 3: Aust/Asia Burn
Gather: SLT, Sun, Oct 25, 3:30am / Paris, Sun, Oct 25, 12:30pm / Sydney, Sun, Oct 25, 8:30pm
Burn: SLT, Sun, Oct 25, 3:45am / Paris, Sun, Oct 25, 12:45pm / Sydney, Sun, Oct 25, 8:45pm
Sunrise SLT, Sun, Oct 25, 4:30am / Paris, Sun, Oct 25, 1:30pm / Sydney, Sun, Oct 25, 9:30pm
Temple Burn 1: Europe Burn
Gather: SLT, Sun, Oct 25, 11:30am / Paris, Sun, Oct 25, 8:30pm / Sydney, Mon, Oct 26, 4:30am
Burn: SLT, Sun, Oct 25, 11:45am / Paris, Sun, Oct 25, 8:45pm / Sydney, Mon, Oct 26, 4:45am
Sunrise SLT, Sun, Oct 25, 12:30pm / Paris, Sun, Oct 25, 9:30pm / Sydney, Mon, Oct 26, 5:30am
Temple Burn 2: USA Burn
Gather: SLT, Sun, Oct 25, 7:30pm / Paris, Mon, Oct 26, 4:30am / Sydney, Mon, Oct 26, 12:30pm
Burn: SLT, Sun, Oct 25, 7:45pm / Paris, Mon, Oct 26, 4:45am / Sydney, Mon, Oct 26, 12:45pm
Sunrise SLT, Sun, Oct 25, 8:30pm / Paris, Mon, Oct 26, 5:30am / Sydney, Mon, Oct 26, 1:30pm
Temple Burn 3: Aust/Asia Burn
Gather: SLT, Mon, Oct 26, 3:30am / Paris, Mon, Oct 26, 12:30pm / Sydney, Mon, Oct 26, 8:30pm
Burn: SLT, Mon, Oct 26, 3:45am / Paris, Mon, Oct 26, 12:45pm / Sydney, Mon, Oct 26, 8:45pm
Sunrise SLT, Mon, Oct 26, 4:30am / Paris, Mon, Oct 26, 1:30pm / Sydney, Mon, Oct 26, 9:30pm
Tak ten čas 11,45, je to
Tak ten čas 11,45, je to reálný nebo virtuální? Jestli je reálný, proč je tam napsáno SLT? A jestli virtuální, proč je uveden pro Paříž a pro Sydney jinak, když SL čas je všude stejný?
Ach ten čas...
Ten čas 11:45 je virtuální (SLT), tedy ten co je v Klientovi nahoře v liště.
Ty časy pro Paříž a pro Sydney jsou časy reálné dle místních časových pásem platící v RL.
Aha... No, já právě že
Aha... No, já právě že dneska ráno v 11,45 virtuálních (8.45 reálných), jsem byl u Mana a nedělo se vůbec nic, prázdno, mrtvo...
A ať mi nikdo neříká, že za to může můj počítač, který se bojí plamenů...
Jergone
8:30 pm je 20:30, tedy půl deváté večer;)
No konečně...!
Tak jsme to přece jen teto z tebe vydolovali..! .-)
Já s Nancy jsme koukaly nechápavě do těch tabulek a pak nás napadl Jergon! Nechtěl, ale ukecaly jsme ho: "...Jergone, nedělěj kravu. Zeptej se. Nemůžem se ptát všichni. To by se náš Velký a Dobrotivý Martin rozplakal kolik má tady v Bohemce -censored- ! Ty budeš náš zástupce. Zástupce s prostého lidu. Víš, ty jsi tady už známej těma dotazama 'a kam se schovává sluníčko když je noc' a tak podobně. Ty budeš úplně nenápadnej! Chápeš?..."
Konečně jasno!
Tak nám tady píšou, paní Müllerová, že dnes ve 20:30 nám upálej Burning Mana. A jestli to udělaj, tak vám povídám, že bude válka! Von to totiž náš císař pán takhle nenechá. Upálili jste mi strejčka, tak tady máte přes držku!
Momo Seriman
:-)
Slepičí prdelka :D
Jako Momo já nevim, že ty musíš všechno vyslepičit ach jo, teď nás budou mít za blbečky a že se zas zviditelňujeme, máš ty rozum símtě? :D
Nancy :-)
Neboj, příště ten
Neboj, příště ten komplot líp zorganizujeme...
Jo, a když jsme u toho, kam se teda schovává sluníčko, když je noc? Já mu už říkal kolikrát, hele, ty mrcho líná, kam zase zapadáš, dyk ti stejně pod tou zemí musí být kosa, ne? Tak proč si nezůstaneš na tý obloze, tu máš už pěkně vyhřátou, za ten den... A teď, když zalezeš pod zem, tak ji třeba rozhicuješ tak, že mě to bude pálit do chodidel, uškvaří mi to umělinový podrážky a kdo pak bude čuchat ten smrad, sakra? A co myslíš? Má mě mrcha na háku a zalejzá si pod tu zem dál... S tím by teda fakt měl někdo něco udělat...
Aha, díky... Šak jsem
Aha, díky...
Šak jsem říkal, že se mi ty hotentotské zkratky z emeričtiny odjakživa pletly... Nevím, proč si nemůžeme jako Češi v České republice hezky po našem napsat, že v 8,30 večer nebo v tolik a tolik ráno, dopoledne, odpoledne... Chudák Jungmann a spol...
No nic, aspoň že jsem to ještě neprošvihl...
není problém Jergone,
klidně můžeš celý můj odstavec vzít, přeložit do češtiny, to zvládneš jen se slovníkem, přeložit ty časy do českého formátu, ke zkratkám dopsat, že tento čas je tolik a tolik v SL, tou dobou je u nás tolik a v Sydeny tolik, a opravit chyby, které tam organizétoři udělali v evropských časech, které se ze soboty na neděli mění. K tomu nepotřebuješ jakoukoli znalost angličtiny, k tomu ti opravdu stačí internet.
Já osobně to nepotřebuju, protože takhle mi to přijde dost srozumitelné, takže já osobně to sem překládat nebudu. Pokud to ty potřebuješ, udělej to, třeba zjistíš, že se to bude hodit někomu dalšímu, a že se mu to třeba bude hodit více, než tvých posledních pět příspěvků zde.
Směle do mě
Možná toho budu litovat, možná mi přibude nepřátel a možná je to fuk, ale musím se částečně Jergona zastat.
Je sice hezký, že v dnešní době je znalost jazyků obrovskou devizou pro zaměstnání i běžný život, ale:
Jsem snad češi, jsme tu na českým webu, o českým SecondLife......proč by jsme se tu neměli bavit (psát) česky.
Neni to nic proti tobě Zuzko, tvé práce všude (tady i okolo) si vážím. Sám vím že přeložit si těch pár zkratek je pro každýho hračkou, ale:
Přestaňme už tou "poamerikanizací všeho" a přejímáním "amerikanizmů" lézt do těch "americkejch prdelí".
Nestačí že už se v SL podřizujem některým jejich nesmyslným pravidlů, ještě si jimi budem kazit český web o českém SecondLife.
Tentokrát souhlas
Já jsem taky toho názoru, že ve světě můžu mluvit povětšině anglicky ale na českém webu bych čekala český přístup.
Stejně by mně zajímalo, kolik lidí se opravdu zajímá o nějaké upalování a kolik jich ví, co to vůbec znamená. Ale dobře, kdo chce, ať tam jde a kouká se na ohýnek. Víc mně štve, že kam vlezu, všude se na mně šklebí potvory a z hezkých míst jsou hřbitovy jen proto, že amíci slaví nějaký Helloween. Už mi ty všechny americký přiblblý svátky lezou krkem. To si lidi nemůžeme nechat svoji národní identitu i na sl? Musíme přebírat každou stupiditu jen proto, abysme byli "světoví"?
Kde bychom bez těch Amíků byli...
Wikipedie:
"Původní název byl Hallowe'en zkratka z anglického All-hallow-even (Doslova: Předvečer/Vigilie Všech svatých / první nešpory), Halloween vychází původně z pohanského (keltského) svátku Samhain - pohanský nový rok (konec pohanského léta). Uživá se také název předvečer svátku Všech svatých. Pravděpodobně má i návaznost na křesťanský svátek Všech svatých."
Wikipedie:
"Keltové je pojmenování velké skupiny kmenů, které ve starověku obývaly západní, střední a částečně i jižní a východní Evropu, včetně území dnešního Česka, v sousedství Římanů..."
Myslím, že naše národní identita zůstává zachována, neboť nás oslavy svátku Všech svatých provází už od dob keltských.
Konty
Určitě ne
jako taková show, co se předvádí v USA. V čechách je svátek Všech svatých poklidná záležitost důstojné vzpomínky na zemřelé a ne šaškování v maskách.
Konečně o komercializaci všech možných svátků američany se není třeba zmiňovat.
Trochu vzpomínek
http://secondlife.cz/halloween-v-cechach-ne-samhain
Obchodní využití
Nevidím nic špatného na šaškování v maskách, je to pro mě mnohem příjemnější než "vymetání" hrobů. A jak je vidět, mnohým tenhle způsob vyhovuje. Narozdíl třeba od takového dne díkůvzdání, který jsme v americké podobě nepřevzali, ani se k němu v obvyklé americké podobě nějakým významným způsobem nehlásíme (pokud vůbec). Dožínky slavíme trochu odlišně a myslím, že i v jinou dobu, ale prakticky je to svátek na stejném principu.
Obchodní využívání všech možných svátků a jiných slavností či příležitostí mi přijde jako přirozená tržní reakce.
Konty
Tržní
možná ale přirozená určitě ne. Já osobně nesnáším čokoládový mikuláše a vánoční kolekce v obchodě už od začátku října. Na konci listopadu mám vánoc z těch obchodů plný zuby a svátky jsou v pr.....
Možná mám staromódní představu, že o svátku by se člověk měl zastavit, využít volna (což už taky neplatí) a popřemýšlet o svém životě a vzpomenout na blízké. Prostě užívat si svátky duševně a ne nákupní horečkou nebo honbou za penězi. Bohužel dneska se všechno počítá na peníze a veškeré kouzlo porozumění je pryč.
Ano, je to tržní.
Kdyby to nikdo nekupoval, nikdo by to neprodával. Prosté.
Šaškování v SL :)
Tak jen pro úplnost, to kde jsme a co děláme v SL, to je taky americký šaškování. Bohužel, něco obdobnýho z českých luhů a hájů zatím nevzešlo :) Mám na mysli Second Life. Což ho taky ignorovat jako amerikanismus? Podle toho co napsal Konty, je SL daleko víc americkej produkt než celej Halloween :)
Nancy :-)
PS: Myslím, že jsme zbytečně moc nacionalističtí a bereme tu naši malou, krásnou, zajímavou a úspěšnou zemičku přehnaně vážně :)
Směle do tebe;)
Čistě soukromě, velmi osobně a bez jakékoli vazby na moji "práci" tady, prostě můj osobní názor a taky přístup, který aplikuju, vždycky jsem to tak dělala, a nevím, co by moje postoje mohlo změnit;)
Ráda přeložím věci, které jsou třeba i těžko přeložitelné. Napsat článek o BL, kterýkoli, který zde najdeš, mi trvá asi tři hodiny, se vším všudy, jen pro informaci. Ale ty už to znáš Viki, jak moc dlouho věci trvají;)
Ráda ten čas věnuju a zprostředkuju i za cenu několikahodinové práce pohled na něco, na co by se třeba jinak lidi ani nepodívali, nenapadlo by je to, nenašli by si to sami.
Ráda poradím každému, kdo se slušně a srozumitelně zeptá. Vědí to stovky lidí. Odpovím i na naprosto začátečnické a "stupidní" otázky, protože odněkud se začít musí:)
Přístup "prolindena co to znamená" je podle mého soukromého názoru hulvátský, neuctivý, neurvalý a vyjadřující velké pohrdání všemi okolo, a snahu, aby se dotyčný stal středem pozornosti jen proto, že hodně křičí. Ničím si tu pozornost nezaslouží, protože drzost, lenost a neschopnost si pozornost nezaslouží. Neustálé opakováni toho, že "jsem debil, nešikovný a neschopný" vede jen k tomu, že relativně zdravý člověk žijící v největším blahobytu civilizace ze sebe dělá chudinku. Jedinou pozornost, kterou si takový dotyčný, podle mě, zaslouží, je nakopat do pixelů, zezadu, opakovaně.
Kdyby tu kdokoli, včetně Jergona, napsal něco, co by jasně prokázalo jeho alespoň desetivteřinovou snahu zjistit, co se kde píše, kdyby napsal, že něčemu konkrétnímu nerozumí, že nenašel ve slovníku tu zkratku, že nechápe, proč jsou ty hodiny o hodinu špatně, byl by důvod odpovědět.
Mimochodem, na BL chodí stovky lidí z celého světa, jsem v obou skupinách, do kterých tato zpráva byla posílána, jsem téměř trvale online a nezaznamenala jsme, že by někdo jiný z celého světa měl problém. V čem jsou češi tak jedineční, že by se jim mělo všechno strkat až pod nos? Čím si zaslouží člověk, který je neochoten věnovat několik vteřin googlování, aby mu někdo něco přeložil, zatímco on nejen že nebude studovat, nejen že se bude potloukat ve světě, kde se mluví výhradně a téměř všude anglicky, a tvářit se, že on je pupek světa a všichni se budou řídit podle něj? Podle mě, takový člověk ať tam buď nechodí, nebo se naučí používat minimálěn google či translator.
Přijdeš-li do společnosti nějakého kolektivu, budeš nejdřív tiše poslouchat a učit se místním zvykům, nebo jim ukážeš zač je toho loket a jak oni budou od první minuty skákat podle tvých zvyků a jak jak ty chceš? Jsi pokorný, vnímavý a pozorný, nebo jsi sluncem a bude se okolo tebe točit kus vesmíru za každou cenu?
Chodíš do SL, abys poznal další lidi, kultury a nové věci, nebo si sem chodíš veřejně honit péro a ukazovat všem, jakej ty seš pašák?
Já osobně si myslím, že všichni, kteří neschopnost lidí chovají jako v bavlnce, tuto neschopnost ještě přiživují, a prokazují takovému člověku medvědí službu. Toho já se neúčastním. Neúčastním se ani žádné následné diskuze na toto téma. Je mi totiž líto plýtvat na lidskou lenost čas, půjdu ten čas raděj investovat do lidí, kteří nehledají tisíc důvodů, proč je špatně něco, co jim někdo strká až k čumáčku ve svým volným čase, a nejsou ochotni hnout ani nehtem na malíčku, aby přispěli něčím konstruktivním.
Doufám, že čas, který jsem věnovala odpovědi tobě, Viki, stačil na to, abys pochopil, proč už více času na tento typ diskuze s tímto typem lidí plýtvat nebudu.
Tři hodiny...
A kolik času navíc by trvalo napsat to na českém webu v českém formátu? Asi méně, než se rozčilovat, jak jsou ostatní primitivní, že nepoužívají americký systém AM/PM. Což příště uvádět datum jako říjen 26....vypadalo by to na větší světoborce.
:)
menší světoborci mohou věnovat třicet vteřin svého času a přeložit to po mě. Prostoru je tu dost. Já jsem to neudělala, protože mi to nevadí, a považuju to za ztrátu času. Proč, psla jsem jinde. Co s ušetřeným časem, psala jsem jinde. A zatím, jak vidím, to vadí jen třem lidem.
Astro, proč jsi to nevzala, tak jak jsem to sem napsala, a nepřeložila to ty, když ti to vadí?
jak jsem
tu uvedla, nestojím o to, blbnout pokaždé, když amíci něco slaví a podobné akce ignoruju. Jde mi o princip, že tohle je český web a pro čechy, ne pro američany.
ano,
tohle je web o SL, které spojuje lidi z celého světa a dává jim možnosti, které by bez SL neměli. samozřejmě, zájemci o sezení doma za pecí mohou zůstat doma za pecí. v každém případě, zájemci doma za pecí v nejmenším nemají šanci omezovat rozlet těch ostatních;)
a taktně jsi přešla, proč nevezmeš něco ty, co tě zajímá...co tě vlastně zajímá? je něco takového? a proč to ty nepřiblížíš ostatním čechům, na tomto českém webu, česky?
Aha
Takže když si myslím, že český sim by měl presentovat českou kulturu, tak jsem pecivál, zatímco Helloween a honění dýní po Bohemce je naprosto světový.
Nevidím nic špatného na tom, aby každý sim nabízel to, co příslušná země v realitě, ať český nebo německý. Když se někdo chce podívat na Helloween, může na americký sim, když na oktoberfest, může na německý. Ale zkus mi najít dneska sim, kde nestraší Helloween a budu ti vděčná. V tom jsou bohužel omezováni ti, kteří ho nemusí, protože je vlezlý všude. Bohužel i k nám....aby jsme holt neseděli za pecí.
aha,
takže podle tebe každý sim bude nabízet to, co chceš ty, že by nabízet měl? obávám se, že jsi lehce mimo realitu, každý sim bude nabízet přesně to, co jeho majitel chce nabízet. Pokud se ti to nelíbí, můžeš jít jinam, nebo si pořídit vlastní sim a nabízet tam právě to, co se líbí tobě.
Nemyslím si, že by se milovníci Halloweenu , nebo i ti, kterým Halloween nijak nevadí a je jim celý Halloween úplně jedno, měli nechat omezovat tvými představami o tom, jak má fungovat něco, co ti nepatří a na čem jsi nikdy nespolupracovala. To, že jsme Češi, nás nijak nebude omezovat, abychom dělali i věci, které se v česku běžně nedělají. Pokud tebe tvoje češství omezuje, nikdo ti nebrání, aby sis udělala český sim a dodržovala na něm české tradice a chodila na něm v českém kroji, místo amerických jeansů.
Pokud znáš důvod, proč by se majitelé českých simů měli nechat omezovat tvými představami, a proč by na simu všech Bohemií mělo být to, co se líbí tobě, a ne to, co se líbí ostatním, ráda se to dozvím.
Také se ráda dozvím něco konstruktivního z tvojí strany, zatím to vždy byla jen kritika podložená argumentem "já nechci a mě se nelíbí". Od zkušené uživatelky SL, která toho jistě už ve virtuálnu hodně viděla, se očekává konstruktivní návrh, tedy jak by to mělo vypadat, co by zde mělo být, a proč je tebou navrhované lepší než to, co zde momentálně je.
Spočítej si
Kolikrát si použila zřejmě tvé oblíbené slovo "omezovat". Prostě když má někdo jiný názor než ty, tak je pecivál a tupec, který nemá ve světě co dělat. Ty jsi ta nejchytřejší světoběžnice a přesně víš, že tvoje představa je ta jediná správná a všichní jí musí nadšeně sdílet. To už tu bylo a právě v tom je ne moje ale tvoje omezenost.
jistě,
není lepší způsob, jak se vyhnout odpovědi, než někoho jiného osočit nějakým nesmyslem a smyšlenou hloupostí, kterou si vytáhneš až z paty:) až budeš mít něco konstruktivního, dej vědět:))))
A co navrhuješ?
Sedět za pecí?
Příště to samozřejmě
Příště to samozřejmě místo těchhle hlodů udělám - ale dokud jsem se v tom sám nevyznal, těžko sloužit druhým...
Prdelku :D
Já si myslím, že Jergonovi v RL někdo musí i utírat prdelku, protože jako ten papír je vyrobenej špatně, odvíjí se na druhou stranu než by Jergonek potřeboval a on né a né najít ten správnej okraj :D A ten kdo tuhle kapánek nechutnou a nevděčnou práci dělá, tak ještě určitě dostane za uši že utírá špatnym směrem :D U holek je to směrem od pipinky, ale u Jergonka fakt nevím, tak nemůžu sloužit :D:D:D
Nancy :-)
No, ono je to podle mě taky
No, ono je to podle mě taky tak trochu o úctě - nejen k mateřštině a inteligentnímu vyjadřování, ale i k lidem, co sem na ten web chodí. Já mám svoje chyby a někdy nezvládnu hormony, ale stejně si myslím, že ta úcta je na místě. No a když má někdo na webu elementární nástroje napůl nefunkční, triviální informace vyžadující jen pár ťuků do klapek podá ve formě nesrozumitelného blábolu a jediné, co opečovává a šlechtí s láskou, je paranoidní příšera, které říká antispam - pak si o jeho úctě k lidem myslím svoje. Nechci být špatným soudcem, zvlášť ne u někoho, koho hlouběji neznám, ale vážně to vnímám takhle...
Úcta k času ostatních lidí
Ano, ale úcta jde oběma směry. Já nesouhlasím s tou formou, kterou tu předvedl "neznamý uživatel", ale souhlasím s tím obsahem. Úctu mám nejen k lidem, ale i k času, který mi věnují. Samozřejmě, že když něčemu nerozumím, taky se zeptám, není nic špatného na tom ptát se. Kdo se neptá, zůstane blbcem navěky.
Ale je tu jedno velké ALE. Spousta informací, které neznám, se nachází všude možně na internetu, stačí jen hledat, dokonce ani ne moc důkladně. Chtít všechno až pod čumák je známkou velké neúcty k lidem, hlavně když je to něco, co zjistím na pár kliknutí na google nebo wikipedii. Například rozdíl mezi am a pm je něco, co si dokážu zjistit sám. Ptát se na to (nebo podobné snadno zjistitelné věci) je neúcta k času ostatních, protože tím vlastně říkám: "Ano, jistě, mohl bych si to snadno zjistit... kdybych vlezl na google, vím to za deset vteřin, ale mně se nechce. Radši se budu vztekat na nespravedlnost světa a počkám si na to, až mi to v diskusi někdo donese pod nos. Proč bych ztrácel čas hledáním, když ten čas může někdo ztrácet za mě?"
Upřímně doporučuji Jergonovi i všem ostatním tento článek: http://www.edgeoftheworld.cz/jak-se-spravne-ptat/
Scalex Overton
Úcta?
A to co jsi teď předvedl je úcta? :)
Elementární nástroje ostatním fungují, není to zvláštní? triviální je ťuknutí do googlu a zjištění, co je AM a PM, o dost triviálnější než spisování lkavých příspěvků opěvujících především svoji neschopnost:)
Antispam je software, můžeš klidně dál pokračovat v nenávisti k softwaru, když máš v životě tolik času;)
A příště, Jergone, příště znamená nikdy;) Co neuděláš teď, neuděláš nikdy. Platí to i u daleko větších kanónů, než jsi ty.
Opět jen zopakuju, mezi námi dvěma je zcela zásadní rozdíl. Ale myslím, že začínáš být úspěšnější než já. Já si ty cestičky, kudy to jde, hledám těžko a dlouze. Ty si tisíce důvodů, proč (jenom tobě) něco nejde hledáš s čím dál větší lehkostí;)
No jo. To je náš
No jo. To je náš Jergůnek... Na ostravsku by řekli, že je razovity. A kdyby žil pan Neruda a sepsal Povídky Second Lifeské, tak je v nich náš Jergůnek taky. Já bych řekla vzletně, že Jergůnek je takový intelektuál z lidu. A jako intelektuál je tu od toho, aby chodil krajinou a šířil neklid...
:-)
Momo, Momo, ty mámo :D
Tak myslím, že tohle už Jergůnek ignorovat nebude, protože srdečností nabitá Momo řekla přesně to, co chce slyšet. Ty jsi taková jeho hodná mamka, ale uvědom si, že ho trošku rozmazluješ. A dovedeš si představit důsledky rozmazlenosti? I když tě k tomu vede sebevznešenější myšlenka? Já bohužel ano. Hele na Jergonka se musí tvrdě, leč spravedlivě, znám to z divadla :) (Musím podotknout, že je na něm spousta věcí, kterých si vážím.Třeba taková věrnost a spolehlivost vůbec nejsou k zahození)
Nancy :-)
No, je něco špatného na
No, je něco špatného na tom, chtít, aby se s námi a s naším jazykem nezacházelo jako s hadry na podlahu? A aby fungovaly nejen věci, co nás omezují, ale i ty, co nám mají sloužit? A pokud jde o neklid, jsem mnohem radši, když ho šířit netřeba - pořád si myslím, že ani tady není většina mých příspěvků o šíření neklidu...
Si to zjednodušuješ :D
Je to jednoduchý odpovědět mi na moje rýpnutí. Odpověz spíš Scalexovi, ten ti to vysvětlil doost polopatě a pochopitelně a neříkej že se ti to nezobrazuje a že za to může jánevimkdo :D Nancy :-)
Pokud jde o Scalovu
Pokud jde o Scalovu námitku, tak myslím, že vložit informaci srozumitelně nezabere o nic víc času než vložit matoucí - v tomhle případě by to první možná bylo i rychlejší...
Uznávám, že neznat rozdíl mezi am a pm je můj základní nedostatek ve vzdělání, se kterým jsem otravovat nemusel, jenže on to byl celkově rébus, tak jako tak... No jo no, už to rozpatlávám zbytečně moc, tak s tím končím - snad si taky časem zvyknu, že čaj je ve druhé polici odshora v krabici od kakaa s nápisem sůl, to přece dá rozum...
alik.cz
Já bych Ti chlapče doporučil začít něčím opravdu jednodušším , například na adrese http://alik.cz . Tam bys to mohl pochopit a zvládnout . Postupně si přibírej složitější věci a možná , možná jednou přestaneš užírat čas ostatním.
Jůůů, to je krásný! Už
Jůůů, to je krásný! Už si zkouším omalovat lodičku, až se mi to povede, tak se pochlubím!
1 mnemotechnická
Jergone, zkus si zapamatovat, že PM znamená Po obědě.
Jsi si jistý že PM není
Jsi si jistý že PM není Před obědem? :)
Jsem si jistý. :-)
Připadá mi mnohem spolehlivější stavět svůj život na tom, co bylo než na tom, co bude. Co bude, není totiž nikdy definitivně dané. I plánovaný oběd nemusí na poslední chvíli dopadnout.
Ahoj Tirsonku :)
Jak málo stačí k tomu abys mne rozesmál :D Díky :) Nancy :-)
Ani nevíš, jak mě to
Ani nevíš, jak mě to těší Nancynko :)
Jasně - myslím, že
Jasně - myslím, že spolehlivější pomůcka bude Au! Makat! a Prdíme na Makání!
Já vím! Můj věrný a
Já vím! Můj věrný a statečný Jürgen mne chránil před zvrhlým mnichem v LF!
:-)
Jo takhle on to dělá!
Momo, takový profláklý trik a ty se necháš nachytat. V RL se používají kamarádi, v SL je to jednodušší, Jergon založí alta, kterým tě obtěžuje, sám sebou tě zachrání a ty mu na tuhle pětset let starou fintu skočíš? achich ouvej, velký Linden s tebou a zlý pryč!
Scalexi, dej jí nějaký školení ze života, takhle ji samotnou nemůžeš pouštět do džungle virtuálního světa:)
JO :D
Nancy :-)